piątek, 28 października 2016

Coś mojego - Poduszka Totoro oraz Chuu Totoro i Chibi Totoro jako obciążniki

Na wstępie muszę zaznaczyć, że Totoro oczywiście nie jest moim pomysłem. Jest bowiem postacią z fantastycznej animacji studia Ghibli pod tytułem "Tonari no Totoro", czyli w polskiej wersji "Mój sąsiad Totoro" wyreżyserowanej przez genialnego Hayao Miyazaki'ego. Uwielbiam animacje stworzone przez Miyazaki'ego, a Totoro jest wręcz stworzony do przytulania dlatego musiałam zrobić Totoro jako poduszkę.


Totoro nie może być sam dlatego zrobiłam również jego przyjaciół Chuu czyli średniego Totoro i Chibi czyli małego Totoro. W przeciwieństwie do dużego Totoro, który jest calutki mięciutki, średni i mały są wypełnione ryżem, dzięki czemu mają swój ciężar. Chibi Totoro waży 440 g, a Chuu Totoro 760 g. Mogą służyć jako stopery do drzwi lub okien, albo przyciski do papieru, albo co tam sobie kto wymyśli. 


 Średni Totoro ma dodatkowo ukryty w paszczy schowek.




 Wszystkie Totoro są uszyte w całości ręcznie. Totoro poduszka może być prany ręcznie natomiast średni i mały Totoro ze względu na zawartość ryżu mogą być jedynie czyszczone zwilżoną ściereczką lub gąbką.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz