piątek, 28 października 2016

Coś mojego - Mysz Zygfryd i jego łódka

Zygfryd nie jest zwykłą myszą, jest czarodziejem. Pływa swoją łódką po jeziorach, moczarach i strumykach. Odnajduje zwierzęta w potrzebie i niesie pomoc. Czasem bawi, czasem uczy. Wiedzie proste, spokojne życie.



Zygfryd został uszyty ręcznie. Wypełniony jest substancją naturalną. Nie może być prany. Mierzy 18 cm i waży 460 g. Ma do ubrania zielony, rozpinany kubraczek oraz na wymianę sweterek w paski, a także czerwoną czapkę.


Łódka wykonana jest z koszyka, w którym zrobiłam podłogę z kory sosnowej i maszt z gałązki sosny. Łódka z masztem ma wysokość 47cm.


Do wyposażenia łódki należą dwa wiosła z drewna, latarenka ze świeczką wykonana przeze mnie oraz metalowe wiaderko, w którym Zygfryd przechowuje naczynia z żołędziowych czapeczek i muszelki, szklaną butelkę z wodą, jabłka oraz linę. Na maszcie wiszą ozdoby z kamieni naturalnych, szkła, metalu i drewna również zrobione przeze mnie.




Mysz Zygfryd i jego łódka są do kupienia. Cena zestawu to 220 zł.
Zainteresowanych proszę o kontakt: kuferek.przeroznosci@gmail.com


Wszelkie prawa do wzoru zabawki oraz do zdjęć zamieszczonych w poście należą do mnie. Nie zezwalam na ich przetwarzanie i wykorzystywanie bez mojej zgody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz