niedziela, 1 grudnia 2013

Coś mojego - Pluszowe zabawki: Misio i Bulterier z sercem w kropki

Moje nowe pluszowe tworki : )
Misio to prawdziwy słodziak. Jest wykonany z niebieskiego pluszowego materiału, nosek jest skórzany. Wypełniony jest specjalnym materiałem elastycznym (głowa i łapki) oraz substancją naturalną (brzuszek). Ze względu na to nietypowe wypełnienie nie może być prany na mokro. Misio ma wysokość 35cm. Ze względu na niskie temperatury, które nas w końcu nawiedziły, ubrałam go w szaliczek, który jednak można mu zdjąć, gdy zrobi się ciepło.
Bulterier z sercem w kropki jest wykonany z białej bawełny, nos jest skórzany, a opuszki łapek i wnętrze uszu jest filcowe. Oczy ma zrobione z guzików. Jego wysokość to 49cm. Bulterier jest wypełniony tak samo jak Misio, więc również nie można go prać na mokro. Dzięki wypełnieniu naturalnemu brzuch jest taki okrągły : )
Obie zabawki są w całości wykonane ręcznie.








Wszelki prawa do wzorów zabawek oraz do zdjęć zamieszczonych w poście należą do mnie. Nie zezwalam na ich przetwarzanie i wykorzystywanie bez mojej zgody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz