poniedziałek, 21 stycznia 2013

Coś mojego - album dla dziecka

Bardzo podoba mi się koncepcja scrapbookingu. Właściwie zaczęłam to robić już bardzo dawno temu, zanim jeszcze okazało się, że tak to się nazywa. Jednakże moja wersja scrapbookingu zawsze była i jest bardziej poukładanym zbiorem rzeczy różnych, niż uporządkowanym chaosem, na którym w zasadzie opiera się ten typ tworzenia, i który najczęściej można oglądać w tego typu dziełach. Scrapbooking wykorzystuję do tworzenia albumów. Moim pierwszym dużym albumem, o konkretnym temacie, był ten który zrobiłam dla pierwszego dziecka mojej kuzynki. Podobało mi się również zbieranie materiałów do tego albumu. Nie tylko obrazków do wklejenia, ale również informacji o etapach rozwoju dziecka. Ze względu na ochronę danych osobowych nie mogę opublikować pierwszych stron. Pokażę kilka wybranych zdjęć.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz